wtorek, 25 września 2007

Kriminal tango

Aby szanowni Czytelnicy w pełni zrozumieli moją dzisiejszą wypowiedź, należy cofnąć się do tekstu: "Dziennikarze sponsorowani". Opisane w tym tekście fakty mają bowiem swój ciąg dalszy, który dzisiaj przedstawiam. Będąc dzisiaj w Wydziale Komunikacji (potrzebowałem informacji na temat warunków rejestracji czołgu typu "Leopard", bo czasy niepewne) usłyszałem, że Komisja Rewizyjna Rady Powiatu w Górze potwierdziła zgłoszone przeze mnie zarzuty podczas sesji dnia 30 sierpnia br. Komisja w trakcie swoich prac stwierdziła, iż "Życie Powiatu" oraz "Biuletyn Regionalny" wydawane są niezgodnie z art. 27 ustawy "Prawo prasowe". W związku z powyższym są one narażone na sankcje wynikające z art. 49 tej ustawy, które to mówią o grzywnie i karze pozbawienia wolności na okres 1 roku. Później przebywając w toalecie usłyszałem jak dwóch nieznanych mi z barwy głosu pracowników starostwa, prowadziło dialog przy zagłuszarce (water - closet), opowiadając o tym, że Komisja Rewizyjna skierowała do Prokuratury Rejonowej w Głogowie oficjalne zawiadomienie o zaistnieniu podejrzenia popełnienia przestępstwa. Najuprzejmiej poproszono Prokuraturę o zbadanie sprawy. Anonimowi pracownicy starostwa udali się do swoich obowiązków i więcej nic szanowni Czytelnicy już nie słyszałem. W związku z powyższym bardzo proszę o najuprzejmiejsze życzliwe anonimy w powyższej sprawie, które pozwolą na rzucenie snopu światła rozjaśniającego mroki moje niewiedzy. Wszystkim informatorom z góry dziękuję.

Brak komentarzy: