piątek, 1 lutego 2008

Druga na bieżni

Irena Krzyszkiewicz jako druga dostarczyła dzisiaj do komisji wyborczej w Urzędzie Miasta i Gminy listy z podpisami popierającymi jej kandydaturę na burmistrza w wyborach, które odbędą się 24 lutego. Pełnomocnik jej komitetu wyborczego - Andrzej Rogala - dostarczył 284 listy z podpisami, na których widniało 4571 podpisów wyborców. Tak więc Irena Krzyszkiewicz o godzinie 15,20 stała się drugim i ostatnim oficjalnym kandydatem na burmistrza.

Brak zdjęć dokumentujących to doniosłe wydarzenie nie jest wynikiem mojej złej woli. Wczoraj i dzisiaj oficjalnie oświadczałem członkom komitetu wyborczego Ireny Krzyszkiewicz swoją gotowość do uczestniczenia w tej doniosłej chwili. Postawiłem jako warunek powiadomienie mnie z godzinnym wyprzedzeniem o fakcie. Nikt z mojej oferty nie skorzystał.

Brak komentarzy: