niedziela, 17 lutego 2008

Nie ma czasu dla wyborców?























Wczoraj zadałem publicznie pytanie - czy odbędzie się debata między pretendentami do fotela burmistrza? Sztab wyborczy Marka Hołtry czeka na odpowiedź, a ja już ją otrzymałem. Nie ma jak siła internetu! W sobotę pani Irena Krzyszkiewicz spotkała się z wyborcami w Kruszyńcu. Przed spotkaniem poinformowała mnie, że debaty między kandydatami nie będzie, ponieważ ... - uwaga! - .. nie ma czasu. Ma tak napięty kalendarz wyborczy, że nie wygospodaruje jednego dnia na to, żeby publicznie podyskutować z Markiem Hołtrą.
Zapewne spotka w jakiejś miejscowości z 10 lub 11 ... no dobrze 13 wyborcami. Woli ich niż wyborców z Czerniny, bo w tej miejscowości Marek Hołtra zamierzał dyskutować. Nasuwa mi się jedno słowo - lekceważenie, tyle że nie wiem, czy konkurenta do funkcji burmistrza, czy wyborców, a może lekceważenie wszystkich.
A szkoda! Liczyłem na spotkanie wyborcze w Górze naszej drogiej kandydatki do objęcia stanowiska burmistrza. Na razie się nie doczekałem, a finisz kampanii wyborczej tuż, tuż ... Muszę za nią jeździć po wsiach naszej gminy, żeby samemu zadać pytanie a i posłuchać o co inni pytają. W najbliższym czasie o tym napiszę. Przy okazji poznaję uroki naszej przepięknej gminy, za co dziękuję w tym miejscu naszej drogiej dyrektorce Liceum Ogólnokształcącego. Podróże kształcą!

Brak komentarzy: