czwartek, 20 grudnia 2007

Emerytalne dementi

Na wczorajszej sesji Rady Powiatu starościna Beata Pona poinformowała radnych, że były burmistrz Tadeusz Wrotkowski zwrócił się do niej z podaniem o powrót na wcześniej zajmowane stanowisko. Chwilę później stwierdziła, iż trwa kompletowanie dokumentów Tadeusza Wrotkowskiego w związku z jego przejściem na emeryturę. W dniu dzisiejszym, podczas rozmowy telefonicznej z Tadeuszem Wrotkowskim poprosiłem go o ustosunkowanie się do wypowiedzi starościny. Tadeusz Wrotkowski stwierdził: "Dokumenty kompletuję, gdyż upłynęło 6 lat od chwili kiedy przerwałem swoją pracę w Starostwie Powiatowym. Bywa nieraz tak, iż z biegiem czasu następują problemy z uzyskaniem jakiegoś dokumentu, toteż wolę je zgromadzić obecnie i mieć w prywatnym archiwum. Jeżeli natomiast idzie o moje przejście na emeryturę, to stwierdzam, że nie mam takiego zamiaru. Najwyraźniej zaszło jakieś nieporozumienie lub nadinterpretacja mojej prośby o skompletowanie moich dokumentów".

Brak komentarzy: