Jednocześnie raz jeszcze zamieszczam mapę oraz analizę SWOT, o której napisał w swoim sprostowaniu Zbigniew Józefiak.
Wszystkim zainteresowanym działalnością Unii Górowian polecam stronę: tutaj
Warianty komunikacyjne dla gminy Góra
Cz. II – dopowiedzenie
Z przykrością zauważam, że w relacji o wariantowych rozwiązaniach przebiegu dróg wojewódzkich, pominięto omówienie proponowanych rozwiązań dla drogi wojewódzkiej 323 z kierunku Leszna, opisanych w punkcie nr 8.1 opracowania urbanistycznego, którego obszerne fragmenty zostały podane do publicznej wiadomości na tym blogu.
Wariant „niebieski – W1” określony przez autorów opracowania jako „podstawowy”, jest znacznie wcześniejszą wersją proponowaną przez Unię Górowian jako alternatywne rozwiązanie dla urzędowego wariantu „czerwonego”.
Właśnie tego projektowanego odcinka drogi wojewódzkiej między Glinką i Rogowem Górowskim dotyczyła moja wypowiedź o porównywalnych odległościach i kosztach w odniesieniu do części wariantu „czerwonego” dla drogi 323.
Z powodu zmarginalizowania wcześniejszych uwag i wniosków zgłaszanych do przebiegu rozwiązań komunikacyjnych w mieście i gminie Góra, w dniu prezentacji Stowarzyszenie Unia Górowian zgłosiło kolejne uwagi do analizy SWOT, czyli mocnych i słabych stron obejść Góry dróg 323 i 324 oraz szacunku kosztów. Bez uwzględnienia zgłoszonych uwag, prezentowane wnioski dot. wariantów komunikacyjnych można uznać za niepełne.
Zbigniew Józefiak
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz