niedziela, 28 października 2007

Chłopka - filantropka


Po walecznej obronie przez "Czas na zmiany" pod wodzą Ireny Krzyszkiewicz podatku gruntowego podczas ostatniej sesji, jeden z moich Czytelników nadesłał mi propozycję plakatu wyborczego przeznaczonego dla tego Komitetu Wyborczego. W liście do mnie stwierdził: Ponieważ wyraźnie widać, iż "Czas na zmiany", czyli Irena Krzyszkiewicz szykuje się do wyborów na burmistrza przesyłam plakat (powiększ zdjęcie), który, jak sądzę, powinien zadowolić lidera tego Komitetu Wyborczego. Może być on przeznaczony do rozplakatowania w miejscowościach wiejskich. W ten sposób Irena Krzyszkiewicz może trafić do wyborców wiejskich wypełniając lukę jaka powstała po zgonie "SamejBronki". Rzecz jasna plakat ten może ulec dalszym udoskonaleniom, jeżeli wyrazi Pan na to swoją aprobatę. Dysponuję całą gamą pomysłów. Proszę o szybką odpowiedź.
Szanowny Panie D, jestem jak najbardziej zainteresowany. Pan malujesz - ja publikuję!

2 komentarze:

bielan pisze...

Panie Mazulewicz - plakat jaki pan publikuje jest częścią kolekcji należącej do Muzeum Plakatu w Wilanowie. Jak przypuszczam nie posiadasz pan praw autorskich do publikacji tego plakatu. Tak przypuszczam bo z tego co mi wiadomo to tygodnik Wprost musiał zapłacić grube pieniądze ów muzeum za prawa do publikacji go w ramach kolekcji Propaganda PRL. Pan z pewnością takich pieniędzy nie posiadasz. Tak tylko panu donoszę ten fakt bo jakiś "życzliwy" może donieść gdzie trzeba i może mieć pan kłopoty za kradzież dóbr intelektualnych. A jak pan nie posiadasz własnych dóbr intelektualnych to zajmij się pan czymś mniej wymagającym. Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

Pan Mazulewicz pewnie sam plakat skopiował i wymyślił sobie jakiegoś wirtualnego pana D. który rzekomo do niego napisał.