czwartek, 30 września 2010

Wszystko jasne!

W dzisiejszej „Panoramie Leszczyńskiej” odnajdujemy artykuł: „Nie po drodze im”. Rzecz jest o mitycznej już wprost przynależności oskarżonej, starościny powiatu górowskiego Beaty P. do Platformy Obywatelskiej.

Plota na ten temat ciągnie się już od dłuższego czasu. Pisałem o tym ja, prostowali działacze górowskiej Platformy. Wszystko z miernym skutkiem.

Sama zainteresowana również nigdy nie powiedziała otwartym tekstem, iż w PO nie jest. Kluczyła, dawała coś niejasno do zrozumienia i wkurzała tym naszych platformersów. Ale miarka się przebrała i oskarżoną, starościnę powiatu górowskiego Beatę P. przyciśnięto do muru.

Nie rozumiem, skąd te nerwy” – tłumaczy się naiwnie niespełniona w marzeniach „Bukietowa”. A jak działacze PO maja być mniej nerwowi, kiedy przypisuje się im takiego członka partii? Toż to każdego szlag by trafił! że ona nie rozumie. Ona zawsze niewiele rozumie.

Dalej wypowiedź leci tak: „Zainicjowałam powstanie koła PO w Szaszorowicach, bo idee tej partii są mi bliskie. To prawda, że członkiem PO nie jestem, ale tez nigdy nie twierdziłam, że tak jest. To zwykła nadinterpretacja moich wypowiedzi” – kończy „Bukietowa”.

Z radością też dowiadujemy się, iż nie ma ona kumpli wśród naszych lokalnych działaczy PO: „(…) w dolnośląskim PO jest wiele osób, z którymi się świetnie dogaduje i z pewnością mogłaby współpracować (przy przeprowadzaniu szkoleń? – pytanie moje). Niestety, nie ma wśród nich lokalnych działaczy. To właśnie przez ich zdecydowane weto nie jest członkiem partii”. I chwalmy Pana!

Szef powiatowych struktur PO i wiceburmistrz w jednej osobie Piotr Wołowicz krótko, dobitnie i bez niedomówień przedstawia sprawę: „Z tą panią jest nam nie po drodze. Z kilku powodów. Aktywnie działała we władzach Samoobrony, zarówno w powiecie, jak i w województwie, i nie sprawdziła się jako starosta. Nie chcemy podpisywać się pod jej decyzjami” – kończy szef PO.

No i pięknie, panie Piotrze! Przynależność do pewnej zdechłej partii jest najlepszą antyrekomendacją. Lepszej nie ma.
No i mamy koniec spekulacji, dywagacji na ten temat. Nie była, nie jest i nie będzie! Uff!

Brak komentarzy: