piątek, 30 października 2009

Drugi ogar powrócił!



Moja najwdzięczniejsza odpowiedź dla Pana Wojewody:

Pan Wojewoda
Dolnośląski
Rafał Jurkowlaniec


Szanowny Panie;
Bardzo dziękuję Panu za szybką odpowiedź na moje pismo. Co prawda niczego ono nie wyjaśnia, ale nie o to chodziło. Wszystko jest bowiem jasne.
Moje stwierdzenie może Pana zdziwić, co z kolei mnie nie zdziwi.
Nie spodziewałem się, że podejmie Pan jakieś kroki w celu wyjaśnienia sprawy, bo z powodów czysto prawnych nie miał Pan do tego podstaw. Podstawa prawna, którą podałem w swoim piśmie była mocno naciągna, za co przepraszam najuprzejmiej.
O co więc mi chodziło? O zawiadomienie Pana z kim ewentualnie ma Pan do czynienia. Pańscy koledzy z Platforma omal nie przyjęli jej w swoje szeregi. I dobrze, że nie przyjęli, bo to Panie Wojewodo: „zła kobieta jest”.
Łączę wyrazy szacunku:
Robert Mazulewicz

Brak komentarzy: